New Stuff!

Så idag har man vart ute på stan och shoppat för sista 500 lappen!
Hade först bara tänkt att köpa 2 saker men blev 4.

1. Solglasögon. De enda jag tyckte var snygga var typ billigast också! 99kr för ett par najsiga bågar är inte fel!

2. China Glaze "Magic Matte". Ett överlack som gör att oavsett vilket nagellack eller färg under det matt ut! Iställer för den vanliga glansiga. Har letat efter denna länge och skrek nästan till i affären när jag såg den.

3. Läppstift MAC. Hade tänkt köpe denna efter min födelsedag men hon i affären var så underbart snäll och hittade den perfekta som jag sökte efter så jag köpte den ändå! En matt, naturell med liite rosa i.

4. Too Faced Shadow Insurance. Underlag till ögonen. Ögonskuggan håller längre, ser bättre ut och man får inga jobbiga streck efter en dag som jag får. Helt underbar!

And here comes the pictures!

Tar de efter nummer som de är uppskrivna ovan. ^^


1. Solglasögon


2. Matte Magic


Såhär såg de ut innan.



3. Läppstift
4. Shadow Insurance
(Matte magic är med också)


Japp, that's it!
Supernöjd och helpank! xD

Kommentarer
Postat av: Fridde

Vad heter läppstiftet?

2010-05-20 @ 21:43:42
URL: http://friddeotd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0