Suck..

Jag blir så ledsen och frustrerad när människor flytttar fram planer hela tiden och sabbar min planering in i minsta detalj.

Imorrn så skulle jag ha åkt till Fridde för att sätta i min dreads men idag fick man ett gb inlägg där det står att hon inte kan imorrn men hon kan i helgen om det funkar för mig. Nej, det funkar inte för mig då jag redan flyttat fram att åka ut på landet med Tomas tills jag fått i de.

Som tur är så kanske det är så att vi inte kommer åka till landet förrän på måndag då hans päron är där över helgen och vi vill inte vara med de. Nackdelen med allt det är att jag sagt till Cesar att jag ska ut på landet på Onsdag/Torsdag och kommer inte kunna repa förrän nästa vecka. Hur fan ska det gå med repningen om alla planer flyttas såhär?!

Jag blir frustrerad och irriterad när jag inte kan göra särkskillt mycket annat än att försöka leva med de planer som hoppat upp istället och sen försöka få cesar att förstå mitt dilemma. Det kan bli ganska svårt då han tycker att vi ska repa så mycket som möjligt för att bli klara och att han inte riktigt är nöjd över att jag drar iväg mitt i allt för att åka ut på landet.

Jag väntar på att Tomas ska komma hem så han och jag kan planera hur fan vi ska göra med allt detta. Funderar på att säga till Fridde att jag inte kommer att ha nån tid under helgen och se vad hon kommer göra åt det, det är ju hon som får 250 kr för skiten.

Jag får väl bara ta och försöka lugna ner mig lite så får vi se hur saker och ting går. Önskar att jag bara kunde fått haft kvar den planen jag hade från början:
Onsdag: Dreads
Torsdag-Söndag: Landet
Resten av sommarlovet: Chilla och Repa

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Prioriteringar. Ett ständigt dilemma som ibland kan få sånna där explosionsartade nervsammanbrott (A). Det är många viljor och för lite tid. Skulle jag varit i din situation skulle jag prioritera Tomas och landet före repande med bandet. Dreadsen är inte hela världen. Nu är det ändå så jävla varmt xD. Nej, ska inte skoja bort det, vet inte hur allvarligt du ser på sådana saker.



Btw, vilka färger och hur långa dreads etc. ska du fläta i? =)



Att saker inte går som planerat är irriterande, men det enda råd jag egentligen kan ge dig kring planerande är att försöka ha så lite felmarginaler det bara går. Exempelvis.. du ska ha en picnick med 5 personer. Alla personer måste innefinna sig på picnicken för att den ska gå att genomföra. En har med sig dricka, en har med sig bröd, en har med sig pålägg och en har med sig filt (oj nu blev det bara fyra men aja...). Det räcker med att en blir försenad för att det ska förstöra hela picnicken. Kommer inte personen med filten har man inget att sitta på osv. Även vädret är en felmarginal, blir det regn vill man inte gärna sitta ute och ha picknick. Skulle man få bort alla dessa felmarginaler skulle risken för att man blir sur på varandra bli betydligt mindre.



Hur nu du skulle minska felmarginalerna när det gäller dina tre problem vet jag inte. Men planering anyway. Hoppas du förstod vad jag menade. (ber om ursäkt om du får intrycket av att jag tar över din blogg, skriver mycket get used to it (A))



På återseende //Fredrik

2009-07-09 @ 23:48:44
URL: http://hejfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0