Kul..

Besvikelse på besvikelse denna dagen.
Repet idag gick okey men jag är riktigt besviken på de som inte kom då vi bara var 3 st när vi egentligen skulle vara 6 st.
Det gick okey att repa men tyvärr så pajade min röst stup i kvarten och det lät skit efter typ 3 ggr efter varanda.

Gick och handlade med Tomas efteråt och blir irriterad när vi tjatar om nåt så enkelt som mat. Jag blir extremt lätt irriterad när jag är trött, hungrig och har skoskav.. vilket var precis vad jag hade just då.
Känner mig även så elak så fort jag säger att jag inte vill göra vissa saker med honom just då utan kanske senare. Ibland är jag bara väldigt trött och har inte lust alls att "skoja till det lite".

Efter repet så fick vi reda på att vi inte kommer kunna repa på 1 1/2 vecka. Superhärligt att få ledigt och kunna åka ut på landet som jag vill. Dock så vill jag åka med Tomas, men han måste ut på sitt land och måla huset där så han kan inte följa med mig ut till Norrköping. Han verkar inte vilja ha med mig ut dit heller då han håller på och upprepar att jag nu får tid att åka till Norrköping och att vi ses efter det.

Jag vill inte åka ut på landet utan honom, det är inte kul alls att vara där utan någon att vara med förutom päronen och morföräldrarna. Det suger och jag vill vekligen inte sitta där ute och ha tråkigt.
Vill inte heller tvinga mig på Tomas med att följa med honom om han själv inte vill det.

Kommer antagligen stanna hemma om det är så. Får väl hitta på nåt annat att göra när jag blir helt ensam.
Festen blir iaf den 25:e och jag ska meddela alla om det imorrn.
Jag önskar att Lo hade kunnat komma men inget datum funkade för oss så det spelade lixom inte så mycket roll.
Hon får komma med på nästa fest (när nu den blir).

Ikväll ska jag iaf cykla lite träningscykel och baka cupcakes med vit choklad i. Gör det mest för Tomas då jag inte är pepp alls på att baka just nu.

Här är btw bild på mina dreads till Fredrik! xD

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Alla är vi på mindre bra humör ibland, och det ska man ha rätt att vara. Se bara till efteråt att inte Thomas klandrar sig själv en massa för att du var väldigt lätt irriterad vid ett tillfälle (som detta). Ta hänsyn och förstå varandra helt enkelt =)



Att hitta balansen mellan att ge och ta är svårt. Jag tror helt enkelt Thomas bara känner att han vill bli klar med att måla huset, så oroa dig inte för annat =). Och vill du inte åka ut på landet ensam så gör inte det.



Btw så kan man alltid hoppas att läget förändras och att Lo helt plötsligt kan komma xD. Kul att du satt ett datum nu.



Något som jag tycker var särskilt intressant med det här inlägget var hur bra du verkar känna dig själv. Fick iaf den uppfattningen. Tycker det indikerar att du är en säker och stark person. Keep it up! =D



Lycka till med cyklandet och sluta sukta med massa bakelser, det vattnas i munnen HAHAHA xD Även Tack för bilden =)



//Fredrik

2009-07-13 @ 22:15:44
URL: http://hejfredrik.blogg.se/
Postat av: SweXerox

Tjo! Hittade den här via FB o hörde tidigare att man var bjuden på party't. Men nu är det ju knas med mig o Sabina, så både pga det och det faktum att jag är uppbokad den 25e redan så kommer jag inte förbi ;D

2009-07-13 @ 23:36:48
Postat av: Saiko

Yay, då ska jag se till att boka in det datumet! :D

2009-07-14 @ 02:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0