Hemma

Arbetet ute på landet blev visst kortare än jag trodde!
Tomas vart klar på 1 dag så vi kunde dra hem idag istället för imorrn.

Lyckades få i dreadsen i onsdags innan vi skulle dra ändå, det var skönt att få det fixat =)
Jag känner mig snyggare än jag någonsin gjort (förlåt, ego varning). Det är skönt att ha långt hår tillbaka och det är skönt med alla komplimanger man fått för de också.

De jag vill tacka mest är Lo och Fridde för allt!
Lo, dina dreads är underbara och du har rätt, det är som att ha en extrakudde!
Tack för pärlorna jag fick också, har i npgra svarta, dödskalla och 6 st genomskinliga och lila =)

Fridde, tack för att du kunde fläta i håret!
Det vart skitsnyggt och både du och din familj är jättetrevliga, enligt mig =)
Det var kul att få testa TheSims 3 och jag hoppas att mina datorproblem löser sig snart så jag kan få spela lite mer!

Nu ligger jag i soffan hemma hos Tomas och jag åker hemåt imorrn.
På måndag är det rep (tror jag iaf, har inte hört nåt från någon) och på tisdag ska jag fika med Jon och Cami som vi skulle gjort förra veckan.

Jag hämtade ut mitt studiebidrag innan vi drog ut på landet, skönt med lite extra pengar på fickan.
Väntar på att ilon ska beställa in de nya ghast-byxorna, har beställt ett par rosa =)
Fundrerar på om jag ska köpa den fina tröjan de har på Saturn, den känns så mig men den är ockkså så dyr och Tomas tycker att jag borde spara mina pengar till något bättre.

Det jobbiga är att jag inte hittar nåt bättre att spara pengarna till då jag är en bortskämd liten sak och får pengar av päronen när jag behöver det och nu har jag ändå inte så mycket jag måste spendera pengar på.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Upp med en större bild på dig och dina dreads för tusan =P Sjukt snyggt! xD



=O Jag vill också ha byxor som ilon fixar xD Skulle de köpa massvis så där igen så man kan köpa sen eller e det bara beställning som gäller?

2009-07-13 @ 02:04:43
URL: http://hejfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0