Vatten

Cycklade lite på träningscyckeln för inte så länge sen nu. Trodde att jag skulle klara minst 10 min men var slut redan vid 6 så jag hoppade av och bestämde mig för att meditera lite i duchen samtidigt som jag då fick svalka ner mig lite. Sist jag mediterade så gick det åt helvete och jag blev bara störd hela tiden, kändes väldigt konstigt att jag inte lyckades. jag brukar ju lyckas komma in i meditationen rätt fort men inte den gången. inte denna heller, jag satt ett tag och njöt at vattnetdär jag satt på golvet iaf. Satt där i säkert 15 min och bara försökte njuta av det som jag hade.

När jag bestämde mig för att jag bar klar där och reste mig upp märkte jag att jag hade suttit på det där hålet där vattnet ska rinna ner. Det var ca 1-2 cm vatten i hela badrummet som jag fick ta och försöka torka upp. Det tog ett tag men det gjorde inget. Tröjan jag hade tränat i och lagt på golvet var genomblöt så jag hängde den på tork också.

När jag klev ut ur badrummet märkte jag att det hade blivit en pöl utanför dörren också, skrattade till lite och torkade upp det också.

______________________________________________________________

Började läsa mer seriöst på boken jag fick låna av Jon. Den blir faktiskt bättre och bättre nu när de börjar komma fram till att det jag gissade på från första början är helt rätt. De har lite roliga saker i den där boken som man sitter och skrattar lite åt ibland.

Nu märkte visst mor att det fortfarande var nån cm blöt i badrummet och börjar gnälla som vanligt. Fattar inte ritkigt varför hon måste ta allt så allvarligt. när jag berättade om missödet för henne hade jag räknar med att hon skulle skratta och kalla mig klantskalle som hon brukar men istället blev hon sur och undrade hur jag kunde vara så korkad att jag satte mig på den.

Nu gick pappa också ut och mummlar något som lät rätt surt och nu frågar han inte ens om jag vill ha en glass som han skulle hämta. Fy fan vad man kan få skit bara för att man råkar göra ett litet misstag. kan de inte bara se det som jag ser det och skratta lite åt det för att det faktiskt är rätt komiskt.

_______________________________________________________________________

Mitt minneskort till pspn fick damp idag men jag lyckades lösa det efter ett tag men lite hjälp från Tomas och nu har jag lite småroliga spel på den.

Lite pissed. trodde att min lugna stund skulle hjälpa mig att bli på bättre humör då jag har kännt mig som en jäkla bitch idag men det sabbades direkt när morsan håller på som hon gör. Det irriterar skiten ut mig när hon lyckas sabba det jag byggt upp. Förhoppningsvis så ska de sova snart så jag kan få försöka bli bättre igen.

___________________________________________________________________

Avis på tomas som fan då han ska få jobba med ljuset på Infected Mushroom konserten på torsdag. Fan för att han får gå dit gratis och alla biljetterna är slutsålda. Han kommer iaf hem hit imorrn och kanske efter konserten sen.

Längtar tills Trolls b-bash. Kommer inte gå på fest tills dess och jag tror att den kommer bli riktigt superbra. ^^
Var på fest med Sabina och Fredrik för några dagar sen, pissig fest men umgånget var riktigt trevligt, skönt att få se de igen! xD

Well, har inte så mycket mer att skriva men jag ska försöka hitta på mer saker så jag har mer att skriva om nästa gång.

PLU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0