Skit Cyber

jag hatar cybergymnasiet. hatar är ett milt ord i detta sammanhang.

Anledningen till att jag hatar Cybergymnasiet är:
1. De har först splittrat skolan så några av mina vänner går på södra (jag går på norra för er som inte vet det o.O)
2. De har splittrat upp KLASSEN också så bild är en klass och musik är med dans. De som jag går med i musiken är endast människor jag stör mig grovt på.

Jag har pratat med min gamla mentor som även är bildläraren och jag ska få göra ett intagningsprov till bilden så jag kan börja med mina vänner igen. Trodde att allt skulle bli bra nu när Sabina och Lindsay skulle få gå om men när jag inte ens går i samma klass som de och inte ens har några lektioner med de så är det ju fan inte värt det. Så jag byter och ska bli bildestet istället.

Kommer fortfarande att gå Ensemble B och nästa år ska jag välja till Sång 3 också som jag egentligen skulle ha i år i musiken. Så jag kommer få mina favoriter i musiken och få sitta och måla lite. Så det kan nog blli bra om jag får börja i bilden.

Skolans anledning till att splitta på oss är patetisk också. Deras enda orsak är att de hade problem med schemat innan och att få allt att funka. Det är en pissig anledning tycker jag och jag lever hellre med rätt stora håltimmar för att få vara med de jag tycker om än att sitta och plågas men att få sluta tidigare.

Kommentarer
Postat av: Saiko

Cyber har kukat ur totalt. Ångrar i nuläget grovt mitt val av skola. -.-

2009-08-17 @ 15:10:22
URL: http://saikotic.blogg.se/
Postat av: Wixen

Vad trist att det blivit så :/

2009-08-20 @ 22:00:06
URL: http://wixen.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0