Partybajsare

Jag har inte skrivit här på snart över en vecka tror jag men jag orkar inte skriva så mkt.

Sammanfatttat vad som hänt iaf:

Efter att jag hade lämnat in mina bilder till bildläraren så började jag tänka och i söndags bestämde jag mig för att stanna kvar i musik. Enda anledningen är att jag pluggar och fokuserar mycket bättre när jag sitter ensam på lektionerna. Jag pluggar under raster och håltimmar och får mina läxor fixade direkt och slipper plugga hemma.


Jag har börjat sitta mindre vid datorn och börjat läsa mer böcker, väldigt skönt och underhållande.

Tomas vill se District 9 med mig och mina päron i helgen, jag vill men sa att päronen är ute och vandrar under hela lördagen men att pappa sa att vi kanske kan gå på söndag. Vet inte riktigt om Tomas fattade vad jag menade med att det inte kommer att gå att kolla på bio på lördag då han sa att han ville boka biljetter till lördag ändå. När jag sa att det skulle vara dumt om vi ändå inte kommer gå så lät det som om jag sabbade alla hans planer och framtidsdrömmar och han verkade bli rätt irriterad vilket självklart gör mig irriterad över att han inte verkade fatta och att jag kände mig som partypooper nr 1.

Nu: Gordon ligger och sover på fotöljen, han är uppkurad och snarkar som satan. Ibland är han så brutalt söt =)


Japp.. det var typ allt, får se när jag skriver nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0