Laaatex

Igår var man på Dekadance & Tech Noir's Pride party och det var askul!

Så mycket kul som hände som jag ändå inte orkar skriva om, pratar hellre om det.

Jag är dålig och har inte mediterat på 2 dar. Jag är så jävla dålig p att hålla fast vid saker jag mår bra av. Ska sätta mig efter att jag skrivit klart detta inlägg. jag behöver det verkligen då jag märker hur bra jag mår av det.

Imorrn ska jag och Cesar försöka få lite melodi till mina texter jag har skrivit. Det ska bli lite kul att se hur det blir.

På tisdag har jag tänkt att jag skulle dra till Cum och testa lack och latex kläder, hitta nån snygg outfit och sen se hur mycket den kommer kosta mig. Ngon som vill hänga på och testa runt med mig? Skriv på msn, ansiktsboken eller vart du än kan få kontakt med mig! Vill verkligen ha nån att dra dit med och roa mig lite samtidigt.

På onsdag ska jag kanske ut och fika med Sabina (och Fredrik om du hänger med!), har inte fått svar om hon är på eller inte men det skulle vara kul att få sätta mig ner och prata lite med de. Vi sätter oss på Café 60 och jag drar med mig datorn så kan jag spela upp meditations grejen jag pratat om för de.

Efter onsdag har jag inget mer planerat och funderar på att ta lite tid med mig och Tomas nån dag då. Det är skönt att allt mellan oss två har ordnat sig och jag mår riktigt bra över att han mår bra igen och inte är kluven längre! =) <3

Nu ska jag ta och meditera lite och sen får vi se vart det bär!

Rock, Paper, Scissor, Lizard, Spock!
PLU!

Kommentarer
Postat av: Saiko

Jag är lätt på att fika! :D

2009-08-02 @ 22:22:43
URL: http://saikotic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0