<3

Fedrik, du vet att vi inte kommer släppa dig. Jag har inte kännt dig så länge men jag har redan förstått att du är en riktigt bra människa och det är därför jag bryr mig så extremt mycket!
Lämna oss inte, snälla. Lämna inte Sabina och våran kultur, du hör hemma hos oss och du vet att vi bryr oss extremt mycket om dig!..

Jag hoppas verkligen att du blir bättre och att du kommer tillbaka snart. Vågar inte höra av mig till dig just för att jag inte kännt dig så länge och så djupt än, men jag hoppas att du vet att jag bryr mig ändå.

Vi saknar dig redan och jag kan slå vad om att Sabina saknar dig mest..


Snälla kom tillbaka..

<3<3

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Det glädjer mig att se att det är så många som bryr sig om mig. Det gör mig starkare.



Precis som jag skrev i Sabinas blogg så skäms jag över att hela världen ska vändas upp och ner bara för mina känslor. Åtminstone känns det som det. Känslor jag borde släppt och jag inte borde ha. Jag väljer att må dåligt. Ta aldrig på er skulden för mitt illamående över Lindsay.



Jag kommer inte att försvinna. Det lovar jag. Lindsay ska däremot få ta all den plats hon behöver utan att jag ska vara en betydande faktor i det fallet. Att jag varit en anledning till att hon fällt än tår gör mig bara väldigt besviken på mig själv, för hur kan jag vara så elak mot någon jag älskar över hela mitt hjärta?



Jag mörklägger min blogg för att Lindsay inte ska kunna fälla fler tårar. Jag hoppas att jag aldrig mer behöver vara en orsak till det. Jag kanske tar upp mitt bloggande senare. Men tagit paus hade jag gjort oavsett. Mörkläggningen är bara för Lindsays skull.



Alla måste vara med och vilja om allt ska gå runt. Faller en så faller alla.



Tack för din omtanke Linn.

//Fredrik

2009-08-07 @ 05:57:38
URL: http://hejfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0